Varmt och härligt sällskap!

Så sedan förrgår kväll är jag då i Trier i Tyskland, vi ska köra tillbaka till Bryssel ikväll.
Gårdagen spenderade jag själv i Trier, solsken och supervarmt! Prognosen sa +18 så det var rejält varmt i solen. Och idag ska det bli +20, tror jag inte ens behöver ta med jacka ut på stan!

DSC_1606

Men om vi backar tills igår kväll, vi åkte ut till Åsa och hennes man Gerre för middag och umgänge. Lika trevligt som vanligt. Och Gerre visade runt på bygget och T frågade massor. De renoverar ett mycket gammalt hus till sin dotter och son, de ska inte bo ihop utan huset ska delas av! Och Gerre använder gamla naturliga metoder för tex att putsa väggarna. Intressant!

Och som vanligt är det näst intill omöjligt att få en bild som inte är suddig på Åsa, den kvinnan kan inte vara still tillräckligt länge!

DSC_1614

Idag tror jag bestämt att dessa små kaniner ska få åka med hem och Åsa visade ett par skor igår som jag blev sugen på! Och idag får jag umgås hela dagen med just Åsa!

4 svar to “Varmt och härligt sällskap!”

  1. Annika Says:

    Vad mysigt och bra ni har det. Härligt. Ha en riktigt mysig dag med Åsa nu, Jag vet ju att vädret är topp!!

  2. M Says:

    Åh vad kul att du får åka till välbekanta trakter, träffa fina vänner och njuta vårsol. Inget livar upp tillvaron som mysiga minisemestrar. Enjoy.
    Hälsningar
    M

Kommentera

