Premiär!

Hopplahoj så var det fredag igen och T kommer hem i morgon!
Det har varit rätt fullt upp ändå i veckan; V har bytt bil, A åkte till US för jobbande, jag var i Västerås i går och så har yngste sonen och jag jobbat rejält med hans visum.
Och i Västerås hittade jag ett par skor jag vill ha, givetvis förra årets modell och slut i min storlek… beklagade mig på Instagram och lagom till jag var hemma hade Åsa hittat var man kunde köpa dem och jag klickade hem ett par, det gjorde Åsa med!
Och nyss, när jag var inne i stan, hamnade jag i årets första broöppning. Nåväl, lär hända fler gånger innan vintern är här igen!

Kommentera

