Men ingen middag

Idag regnar det ute. Nyss hemkommen från Willys och 1200 kr fattigare.
Att jag sedan handlat mat till hela påskhelgen men kom hem utan något till middag idag är en annan sak… Nåja, får väl lösa det på något sätt!

Sedan fastnade jag i broöppning och väl hemma provade jag mina nya rosa skor!
Matchade med raggsocka i samma nyans på andra foten!
Straxt dags att åka och ställa mig i kön vid secondhandbutiken, vi får se om det blir lika mycket liv i kön som förra veckan då två damer, alltid samma damer, som försökte tränga sig. Det hade de inte mycket för!

2 svar to “Men ingen middag”

  1. Asa Says:

    Snygga! Jag tänker dock bära mina som par utan raggsockar….h

Kommentera

