Tjugo frågor

Snor den här rakt av från Madeleine i USA (och hoppas hon inte tar illa upp):

  1. Vilken tv-serie såg du senast?Parneviks och Hotell Halcyon.

    2. Vilken är din ”parad-rätt”?En kycklingrätt i ugnen med mozarella och parmaskinka..

    3. Stjärntecken? Oxe.

    4. Vart bor du? 
    Strängnäs.

    5. Hur många världsdelar har du besökt? 
    Asien, Europa, Nordamerika.

    6. Vår, sommar, höst eller vinter? 
    Vår och sommar.

    7. Husdjur? 
    Ja, dammråttor.

    8. Gift, Förlovad, Singel eller Sambo? 
    Gift sedan 1989

    9. Senast sedda film? 
    Minns inte… JO! Vi såg Notting Hill för ett tag sedan. För sjuttioelfte gången.

    10. Favorit mat? 
    Thai och italienskt.

    11. Drömresmål? 
    Har nog inget.

    12. Barn? 
    Tre vuxna och utflugna söner..

    13. Vilken parfym använder du just nu? 
    Hugo Boss Woman (som utgått…)

    14. Rött eller vitt vin? 
    Absolut inte!

    15. Ditt första jobb? 
    Sålde skor på torget i Jönköping på lördagar.

    16. Väder just nu? +11 och stålande sol!

    17. Var var du senast på semester? Bryssel och Trier

    18. Flats eller högklackat?
     Flats!

    19. Ogillar? 
    Falska människor, huvudvärk och alla slags djur. Inklusive dammråttor.

    20. Saknar?
    Min man som jag inte sett sedan i tisdags, även om han sov bredvid mig i natt men jag sov när han la sig och sov när han gick upp.

Önskar er en fin fredag och hoppas solen skiner hos er med!

4 svar to “Tjugo frågor”

  1. Madeleine i USA Says:

    Jag tar inte illa upp alls, jätteroligt och kul att hitta till din blogg.
    Trevlig fredag!

  2. Annika Says:

    Alltid kul med listor!! Jag gillar verkligen att läsa dem. Kanske ”snor” jag denna endera dagen :-) Trevlig helg!!

Kommentera

