Den ska jag se!

TV-serie följer jag sällan men ibland kommer kortare serier som tilltalar mig.
Som denna som börjar på SVT i kväll.
Och jo, svensk tjej i en av rollerna!

Untitled-1 copy.jpg

Bild lånad från SVT.
4 svar to “Den ska jag se!”

  1. Annika Says:

    Kul med lite tips. Jag är ju en sucker för bra serier, som du vet.
    Älskar när man hittar något som verkligen tilltalar en!!

    • Brysselkakan Says:

      Har du sett Deutschland 83? Tänker mig att denna nya är lite i samma andra och utspelar sig under en tid då vi var barn/tonåringar och man känner igen tex musiken väl!

  2. Karin Says:

    Vad tyckte du om serien?

    • Brysselkakan Says:

      Tror den kan bli bra! Kanske lite seg men beror nog mer på att den utspelar sig på 70-talet och i både Öst- och Väst Berlin. Två kvinnor är väldigt lika så jag blandade ihop dem först!
      Men helt klart sevärd!

Kommentera

