Lite från gårdagen

Medan yngste sonen köade och svarade på frågor på ambassaden igår satt jag i bilen utanför och läste. Och så gick jag en liten sväng längs med vattnet.
Följande noterades:
Två små barn är eventuellt ledsna och förhoppningsvis hade flaskan med alkoholhaltig dryck inget med barnet att göra.

Sedan körde en lite kul sightseeing-buss förbi, målad som en haj framtill. Jag gick vidare och hörde en båt komma farande i vattnet, vänder mig om och blir lite förvånad!

2 svar to “Lite från gårdagen”

  1. Annika Says:

    Ja, de där bussarna är verkligen speciella. Skulle aldrig åka med dem, vet att en sådan buss kantrade för ngt år sen. Tror jag det, måste vara helt ostadig i vattnet, haha.
    SÅ kul att allt gick vägen på ambassaden. Vilken lättnad!!

Kommentera

