Archive for 7 augusti, 2017

Blandat

07 augusti 2017

DSC_2299

Söndag här i Pullman, WA.
I morgon sista dagen innan vi på tisdag kör till Seattle för att spendera ett par dagar där innan vi flyger hem på fredag och landar på Arlanda vid lunch på lördag.
Längtar hem lite.
Värmen här kommer jag inte sakna tänker jag men det kan vara så att jag ångrar mig när vi väl är hemma. Ser ut som vi kommer hem till regn och sånt har vi haft noll av här.

Känner också att det kommer kännas i mamma-hjärtat att åka härifrån… Lämna yngsta sonen här och inte veta när jag ser honom igen. Vilken mamma, och pappa, som helst kan nog förstå de känslorna!
Men han kommer få det bra! Innerst inne vet jag det och jag försöker fokusera på den känslan istället för de där andra känslorna. Och det har känts bra att få hjälpa honom att komma i ordning och få ser lite av hans nya liv och stad.