Archive for 5 september, 2017

Shopping och TV-team

05 september 2017

Ni som följer mig på Instagram vet vad jag gjort idag. Jag tog nämligen bilen och åkte lite drygt en timme söderut från Göteborg och då kan man hamna i Ullared och på Ge-Kås.

Där hann jag med räkmacka, fika, se Ola-Conny, som för övrigt hade behövt lämna matavdelningen och köpa lite schampo på en annan avdelning, fy sjutton vad skitigt hår han hade.., flitigt undvika filmteamet och fylla min kundvagn med både det ena och det andra innan jag lastade in allt i bilen och åkte tillbaka till Göteborg.

Väl tillbaka han jag med ett mycket snabbt samtal med min käre man innan han försvann i väg på middag.

Istället för mat på restaurang köpte jag parmaskinka, mozzarella och lite Milano salami och åt på hotellrummet med en bra bok. Lugnt och skönt!
Hann med lite Skypande med sonen i Pullman, WA, innan han gick till jobbet. Idag är tydligen smoggen från bränderna i Montana och British Colombia värre än vanligt… Vanligtvis ser han till Walmart som ligger på kullen mittemot den kullen han bor på, cirka 1 km fågelvägen, men idag försvann den kullen i diset. Inte kul att andas in den luften.

Snart dags att sova och jag hoppas T kommer tillbaka snart så vi kan somna ihop.
I morgon har jag inga direkta planer mer än att vi ska hem till fina vännerna C&C på kvällen. Det ska tydligen regna hela dagen så jag får väl hitta på något som innebär att jag är inomhus, vi får se.

