Mycket trevligt!

Lite trött men oj så trevligt vi hade det! Massor av goda bakverk, mycket prat och skratt. Totalt blev vi åtta plus en tålmodig son men ett visst bortfall får man väl räkna med; en som inte kunde gå på grund av foglossning, en som inte fick barnvakt och en som bestämde sig för att föda barn just idag. Just det sista kan man väl tycka är extra befogad orsak att inte delta då!

Vi får väl helt enkelt fixa en ny träff snart igen, dels för att ha trevligt igen och för att försöka få med de som inte kunde delta idag då. Och kanske lite bebisar får hänga med också eftersom det ju är tre som är på väg.

Och tack snälla du som tog med en svensk skvallertidning och snälla du som hade med bakplåtspapper från Ge-Kås!

12 svar to “Mycket trevligt!”

  1. Elisabeth Says:

    Tack själv!

  2. my Says:

    åååååh, du kan tro jag har suttit och muttrat här hemma!!
    vid sånna här tillfällen hade det varit smidigt att bo mitt inne i Bryssel i stället för här ute på landet…då hade det ju varit lite lättare att ta sig runt. :)

    Men vad härligt att ni hade skoj! Vilket fantastiskt kök du ser ut att ha!!

    Nu får vi vänta spänt på nyheter från barnaföderskan. :D

    • Brysselkakan Says:

      Kan tänka mig det. Men det blir säkert fler tillfällen framöver. Men visst hade det varit smidigare att bo stan men ni verkar ju bo väldigt mysigt oxå. Vår lägenhet är ett enda stort rum på 110 kvm, kök, hall och badrum/tvättstuga där nere och så två sovrum, bad och terrass på 100 kvm där uppe.

      Ja, hoppas allt går bra och smidigt för Petra, hon har haft det nog kämpigt och är värd en smidig förlossning tycker jag.

  3. Eva Says:

    Tack, det var jättetrevligt!! :-) Han skrattade när han sàg kortet pà sin bak. Men är inte du med pà nàt kort? Förresten var har du köpt dina armband? Det glömde jag fràga. De är jättefina!

    • Brysselkakan Says:

      Näpp, ingen bild på mig ;-) Fick en bild på sonen fast han inte vill, hoppas han tyckte det var ok att visa baken på bild ;-)
      Armbanden… tror det var rea på Claire eller Six, mest troligt på Six men minns inte. Kul att du gillade dem!

  4. Fäldtliv Says:

    Tack för att vi fick komma hem till dig idag! Så kul att träffa nya människor. Det behövde jag efter inledningen på min dag. Tack än en gång och hoppas att vi kan ses igen.

  5. Karin Says:

    såå trevligt att träffa de som du bara har haft kontakt med på bloggen, helt annorlunda än att bara kommunisera genom text..

    • Brysselkakan Says:

      Ja, det var kul! Alla var inte som jag förväntat mig men mycket trevliga! Sedan var ju inte alla nya bekantskaper då jag ju känner en del av dem mer än väl.
      Tack för hjälpen med inköp i Sverige!

  6. petchie Says:

    Ha ha, det var ju tur att min frånvaro godtogs ;-) Så himla typiskt, och jag som ”lovat” flera ggr om att jag skulle knipa igen… Hoppas att det blir fler bloggträffar, jag vill ju gärna träffa alla jag också!

Lämna en kommentar