Fem saker ni (kanske) inte visste om mig

Har fått en utmaning av Anna! Att berätta fem saker om mig som ni inte visste innan. Och DET var då inte lätt direkt! Har klurat en stund men kommit fram till att dessa fem saker ska ni nu får reda på!

  • Hatar potatis, speciellt färskpotatis.
  • Kan vifta men en näsborre åt gången, ingen mer i min familj kan det!
  • Har aldrig brutit av en nagel och då är mina naglar alltid långa. De är för hårda för att kunna gå av.
  • Kräks nästan av filmjölk.
  • Läser lika snabbt och lätt upp-å-ner som rätvänt.

Så! Nu vet ni lite mer om mig och jag kan inte låta bli att skicka detta påhitt vidare!

Tolken
Fäldtliv
Petchie
My
Alla saker
Swedish Army wife
Under min hud
Sofia
Fina Frun
Tinas Tankar

 

10 svar to “Fem saker ni (kanske) inte visste om mig”

  1. anna of sweden Says:

    Aha. Fem saker som jag definitivt inte visste om dig. Det är därför jag gillar sådana listor. :) Man får lära känna varandra liiite bättre!

  2. petchie Says:

    Kul! Jag ÄLSKAR potatis!!!
    Tack för utmaningen, ska försöka komma på fem roliga grejor om mig själv.

    • Brysselkakan Says:

      Alltså, jag äter potatis. Finns det bara god sås till så funkar det men kan jag välja pasta eller ris så gör jag det!
      Ser fram emot dina fem avslöjanden!

  3. Fäldtliv Says:

    Jag antar utmaningen! Kan inte svara på när jag hinner med den. Det är mycket här med plugg, jobb och julförberedelser för tillfället. Men, jag gillar det!

  4. Tina Says:

    Okej. Kommer under dagen! :-D

  5. anna of sweden Says:

    Ja, gör det så att jag vet vem jag ska titta efter! ;) Nejlika i knapphålet är ju lite gammaldags.

Lämna en kommentar