Finaste vännerna

Den senaste tiden har jag försökt träffa så många av mina vänner här i Bryssel som möjligt. Igår stod E på tur, både hon och jag har inte så mycket tid men vi hann med en fika och en pratstund. Ytterligare en person som jag kommer sakna…

Av E fick jag också choklad. Nu har jag två boxar med belgisk choklad så jag lär kunna tröstäta mig igenom stora delar av vår resa till Sverige om drygt en vecka.

Och idag ska jag luncha med Petchie! Sista gången…

2 svar to “Finaste vännerna”

  1. Fäldtliv Says:

    Tack för pratstunden och promenaden! Jag kommer att sakna dig och dina bra tips om Bryssel och allt annat. Hoppas att chokladen smakar bra. Idag hoppas jag att det ska trilla ner en färdig planering om hinduism och buddhism från himlen. Min hjärna är sååå trött nu, men i morgon är det fredag. För övrigt tycker jag att du ska klicka hem gummistövlarna.

Lämna en kommentar