Två kvar

Snart är året över, bara två dagar kvar.
Och givetvis skulle det komma snö…
Vi har bestämt oss för att fira Nyår hemma, T, jag och yngste sonen.
Lagar mat vi gillar och skrotar nog runt i mjukisbyxor hela dagen.

Norröver befinner sig V med sin H och hennes familj. Och då mina söner aldrig åkt skidor tidigare så var det lite spännande men han gillar det och lärde sig fort.

IMG-20151228-WA0000

Olyckligtvis föll han i förrgår och vred axeln ur led. Han har lite ont men åkte skidor i går ändå. Det funkade bra.

Och igår styrde Åsa i Tyskland och jag upp när vi ska ses! Blev en hel del mail fram och tillbaka men nu är allt bokat och klart!
Mer om det om en vecka.

2 svar to “Två kvar”

  1. Annika Says:

    Njut av snön nu. Vi har haft tidernas sjukaste julhelg vädermässigt, 21 grader och fukt juldagarna. SÅ jag tycker snö låter underbart och helt rätt. Det är lite kyligare här nu, men fotsitt milt, runt 10 grader.
    USCH, stackars sonen som ramlade så illa.
    Önskar dig ett Gott Nytt ÅR!!!

    • Brysselkakan Says:

      Nä, jag njuter inte men det är bara att gilla läget. Att gå PW i snö ger problem för min höft, tyvärr och jag vet att jag kommer få mer värk så länge snön ligger på backen.

Kommentera

