Så här blev det

Förra veckan fick ni ju en liten glimt av vad min kreativitet skapat. Och jag lovade visst bild på när den hängde på väggen. Nu hann vi inte med det i helgen… Det är ju inte bara att banka dit en spik när väggen är av tegel för i så fall hade den redan hängt där den ska. Nä, nu måste det borras och då behöver jag T:s hjälp och det hann han inte med i helgen. Men ni kan få se ändå!

PS Tack Helena för att dina lånade bilder gav mig inspiration!

14 svar to “Så här blev det”

  1. Helena, Craft and Creativity Says:

    Superfint! Så himla snyggt! Vad roligt att jag kunde inspirera. :-)

  2. Camilla Says:

    Fint! :) Vi hade halv meter tjocka stenväggar när vi bodde vid slottsstallet i Mheer. Men då var det jag som inhandlade borrmaskin och sen borrade samtliga hål. Maken är inte så värst händig av sig, så han fick laga mat istället. Bra fördelning tyckte jag. ;-)

  3. sofiainengland Says:

    Oj vad fint! Vad duktig du är!

  4. Annika Says:

    SNYGGT!
    Verkligen! Blir nog supersnyggt då det kommer upp på väggen.
    Härligt med inspiration.

  5. K Says:

    Åh sådan vill jag också göra. Kul idé!

  6. my Says:

    Har du fortfarande en stund över i morgon eftermiddag? Jag är ledig fran klockan tva. Jag har blivit av med alla nummer pa min belgiska mobil sa om du vill sa far du garna maila ditt nummer sa ringer jag i kvall och kollar tid och plats for i morgon. :) om det passar.

  7. Annika Says:

    Men, så vackert!

Lämna en kommentar