Men inga hål

002

Gårdagen gick i full fart. Hann inte sitta ner många minuter.
Uppe tidigt för att hinna med en del innan det skulle börja väsnas där nere. Håltagning på schemat.
Nu var det, med facit i hand, helt onödigt att vakna tidigt för det blev ingen håltagning igår. Oklart varför.
Och jag vet inte om det blir idag heller.

Sedan ringer T vid halv tio och meddelar att det blir fyra gäster till middag. Så bara att snabbt klura ut vad vi ska äta och så åka och handla. Att sedan en ingrediens varken fanns på Willys eller Coop gjorde att jag till slut besökt tre matbutiker innan jag var klar.

Väl hemma inser jag att jag glömt en sak men efter sms till min granne A löste hon det åt mig under eftermiddagen då hon ändå skulle till Ica.

Men det blev en trevlig kväll med kollegor till T som även jag känt i många år nu.
Och då två av dem bor i Bryssel blev det en låda choklad till mig!
Bra gäster!

Mitt finger sköter sig bra. Eller det vet jag väl egentligen inte då jag inte ser hur det ser ut under allt bandage men det gör näst intill inte ont alls. Och det borde ju betyda att det sköter sig bra!

Kommentera

