Archive for 13 juli, 2011

Mammor, älgar och nyklippt hår

13 juli 2011

Igår var det tandläkaren. Idag frissan. Så nu kan jag le med gott samvete och jag ser utan att ha luggen med i överkant hela tiden. Bild på det? Näpp!

Men ni kan få se andra bilder från J:s och mitt besök i Södertälje idag.

Först bild på typiska svenska mammor. Denna stil på kläder, jag säger inte att den är fel, men du lär aldrig se en mamma i Bryssel klädd så här!

Och så en bild från leksaksaffären BR. Trodde först att A och V varit här… för detta är just något som de högst troligt hade kunnat hitta på ;-)

Förutom frissan så blev det några sista inköp inför resan på fredag, lite småsaker. Bland annat en necessär till A och V som bara ha en. Ville inte köpa något dyrt så det blev denna lilla skönhet från HM för 39,90 kr. Och jag kan lova att de blev förtjusta och lite osams om vem som skulle få ha den!

Sedan kom T:s syster med familj på fika. De var på väg från hennes mans föräldrar mot Eksjö och passade på att fika och träffa oss. Inga bilder på det heller…